JAG HAR MATCHAT!!!!
 
Idag när jag och min kompis hade fikapaus i Ullared, ringer Bostonkontoret till mig. Blev så himla nervös, för hade ingen aning om varför de skulle ringa mig, och sen att prata engelska inför så många människor var lite pinsamt. 
Men nu är det bestämt: Den 23 Juni tar jag mitt pick och pack till New york för en förberedelsekurs i fyra dagar innan jag åker till min alldeles egna värdfamilj den 27 Juni i New Jersey, cirka 40 min från New York City! 

Så himla sjukt att kunna säga att jag har min egna familj över andra sidan atlanten och att jag faktiskt ska flytta till USA! GAAAHHHHH, är så glad! :D 

Tänkte göra en såndär vanlig "min matchningsprocess sen" som alla gör, och även skriva om min värdfamilj! 
 
 
#1 - Emma

Åhhhh, vad roligt! Stort grattis!!! :D

Svar: Tack! :D
Jessica Andersson

#2 - Isabelle

JAAA!! GRATTIS :D åh så skönt för dig! Superkul verkligen, visst är det en otrolig känsla? :D grattis, grattis, grattis! Då kanske vi syns i NYC!

Svar: Tack så mycket! :D Hur långt i från NYC bor du?
Jessica Andersson

#3 - Caroline

Nämnen! Du åker samma dag som jag :D grattis! Vilken organisation åker du med nu igen? Jag åker med Cultural Care.

Svar: Ofta?! :O Jag åker också med Cultural Care. Vart åker du ifrån?
Jessica Andersson

#4 - Caroline

Haha va roligt, då kommer du vara på skolan samtidigt som mig :D Vi har en grupp på fb för oss som ska dit samtidigt! Jag kommer åka från Arlanda. Mejla mig din fb-sida till min mejl [email protected] så kan jag adda dig där och även adda dig till gruppen :D

#5 - Isabelle

Jag kommer bo 50 minuter ifrån city! :)

Svar: Åh vad kul! :D Då kanske vi ses!
Jessica Andersson

#6 - Sandra

ÅHHH VAD KUL!!! GRATTIS JESSICA!!! :D

Svar: TACK SÅ MYCKET ! :D
Jessica Andersson

#7 - Anonym

Ååå va kul!!! Grattis :D då blir det ju samma dag och nästan samma ställa för oss :)

Svar: Jaså, vad kul! :) Vad heter du?
Jessica Andersson

#8 - Sarah

Grattis! :D

Svar: Tack :)
Jessica Andersson

#9 - Rebecca

Grattis till matchen! Jag åker också den 23 juni och enligt google maps kommer vi bo ca 35 minuter ifrån varandra :D vilken organisation åker du med? :)

Svar: Tack! :) Åh vad kul! Åker med Cultural Care! Tror det är du som är med i gruppen på facebook som också åker med Cultural care? :)
Jessica Andersson

#10 - Rebecca

Jag åker också med cultural care :)

Svar: Åker du från Landvetter? :)
Jessica Andersson

#11 - Rebecca

Ja det gör jag :) Gör du också det? :D

#12 - Anna

Grattis!! Jag åker också den 23:e juni, kommer bo i Connecticut :D

Svar: Åh vad kul! :) Vilken är den största närmaste staden? Vart flyger du ifrån? :)
Jessica Andersson

#13 - Anna

Ja! :) New York City är närmaste största stad, det ligger även nära Boston! Jag flyger från Arlanda, du då? :)

Svar: Okej :) Flyger från Landvetter!
Jessica Andersson